Aktualności:

Zimowisko 7 ŁDH i 32 ŁDH

Zapraszamy do zapoznania się z informatorem na zimowisko 7 ŁDH „Płomienie” i 32 ŁDH.

Data: 16.01-20.01 (czwartek – poniedziałek),
Koszt: 500 zł (zaliczka 150 zł),
Miejsce noclegu: Dom Wczasów Dziecięcych w Rajczy, Obiekt w Rycerce Kolonii, adres: Rycerka Górna 500, 34 – 370 Rajcza
Miejsce nauki jazdy na nartach: SKIPARK s.c, ul. Rynek 1, Rajcza
Na cenę biwaku składa się: przejazd, nocleg, pełne wyżywienie (4 posiłki dziennie), karnet, wypożyczenie sprzętu narciarskiego (narty, buty, kijki, kask), wynajęcie instruktorów, okolicznościowa plakietka i materiały programowe.
Miejsce i godzina zbiórki: Wyjazd z Dworca Fabrycznego, zbiórka o godzinie 7:00, w Holu Głównym ( od strony Kilińskiego).

Zgłoszenia

Zgłoszenia na zimowisko drużyny odbywa się poprzez informację na adres mailowy drużynowego oraz wpłatę zaliczki lub całej kwoty na konto Hufca Łódź-Polesie do dnia 28.11.2019 r.. Jako, że nasze schronisko posiada ograniczoną liczbę miejsc do spania i wyjazd odbywa się z zaprzyjaźnioną jednostką harcerską, uprzejmie informujemy, że maksymalna liczba uczestników wynosi 37, a o przyjęciu na wyjazd decyduje kolejność zgłoszeń. Cała kwota powinna zostać wpłacona do 6.01.2020 r.

Wpłaty

Zaliczkę oraz resztę kwoty należy wpłacić na konto Hufca Łódź- Polesie, posługując się poniższymi danymi
Tytuł: Zimowisko 7+32, imię i nazwisko
Nr konta: Pekao 27 1240 3031 1111 0000 3426 6658
BZ WBK 78 1090 2705 0000 0001 0420 6614
Nazwa: Hufiec Łódź-Polesie

Do wyjazdu uprawnieni są jedynie harcerze dodani do systemu deklaracja.zhp.pl oraz ci z opłaconą składką członkowską za IV kwartał roku 2019 (30 zł), które jest podstawą do korzystania z ubezpieczenia NNW w ZHP.
Opłatę przelewamy na powyższe konto, z tytułem przelewu: 7 ŁDH, składki IV kwartał, imię i nazwisko.

Ekwipunek

Każdy harcerz jest zobowiązany do zabrania ze sobą następującego ekwipunku:

  • pełen mundur (bojówki, koszula, beret)
  • plecak 50-60 litrów
  • kurtka zimowa
  • spodnie narciarskie
  • czapka + szalik + rękawiczki
  • buty zimowe
  • buty na zmianę
  • bielizna termoaktywna
  • bielizna i skarpetki na zmianę
  • 3 t-shirty
  • bluza
  • spodnie na zmianę
  • piżama
  • menażka, kubek i sztućce
  • ręcznik i kosmetyczka
  • latarka
  • zeszyt i długopis
  • kieszonkowe max 50 zł
  • podpisana i podstęplowana legitymacja szkolna

Dokumentacja

Uczestnicy sa zobowiązani dostarczyć trzy uzupełnione dokumenty (wydrukować należy również warunki uczestnictwa):

Elektronika

Informujemy, że podczas zimowiska panuje absolutny zakaz korzystania ze smartfonów w innym celu niż wykonywanie pamiątkowych zdjęć lub kontakt z rodzicami w określonych godzinach. Kadra drużyny nie uznaje gry na komórce jako formy spędzania wolnego czasu!
Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za zagubiony lub uszkodzony sprzęt elektroniczny, zabrany ze sobą przez uczestników oraz nie gwarantują miejsc do ładowania.

Ekwipunek zastępu

Zastęp zobowiązany jest do wzięcia ze sobą następujących rzeczy:

  • Proporzec
  • Kociołek
  • 1x siekiera
  • 1x saperka
  • 2x karimata ( do zajęć siedzonych)
  • Kronika zastępu
  • 2xbusola
  • suszarka do włosów

Informujemy, że wyjazd jest dofinansowany ze środków drużyny i Szczepu im. R.Traugutta.

Kontakt

Komendant zimowiska: phm Jakub Dyktyński HO: tel 513 181 876, e-mail: jakub.dyktynski@zhp.net.pl
Miejsce noclegowe: http://dwdrajcza.pl/
Szkoła narciarska i stok: https://www.skipark24.pl/start.html

2015 Szczep im. Romualda Traugutta